Powered By Blogger

Sunday, April 7, 2013

ကြ်န္ေတာ္အရမ္းသေဘာက်တာေလးရွိတယ္






 ကြ်န္ေတာ္အရမ္းသေဘာက်တာေလးရွိတယ



ကြ်န္ေတာ္အရမ္းသေဘာက်တာေလးရွိတယ
ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမို႔ရဲ့ Vanakau ေတာင္ေပၚမွာထိုင္ျပီးေတာ့
သစ္သားနဲ႔လုပ္ထားတဲ့ လက္ကိုင္မပါခြက္ေလးထဲမွာ စပ်စ္၀ိုင္ေလးကိုငွဲ႔ကာေသာက္ရင္
ေနာက္ဆတ္သားေခ်ာင္းေလးေတြကိုျမည္းမယ္
ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ့ေဘးက၀ိုင္ပုလင္းနဲ့အတူတူထားတဲ့
Rubyထဲက စီးကရက္ေလးကို မီးျငွိျပီး တစ္ဖြာနွစ္ဖြာေလာက္ေသာက္ရင္းနဲ႔
ဟိုး..ကြ်န္ေတာ့ေရွ့ကေတာင္တန္းၾကီးေတြၾကားမွာ မၾကာခင္ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ့မယ့္
ေနမင္းၾကီးရဲ့ေနာက္ဆံုး ေန၀င္ဆည္းဆာခ်ိန္ေလးကိုၾကည့္ရတာ..သိပ္ၾကိုက္တယ္

ဘာရယ္လို႔ေတာ့မဟုတ္ဘာဘူး..ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္အရမ္းသေဘာက်မိတယ္
ကြ်န္ေတာ္အိမ္ျပန္ေရာက္တိုင္း..အျမဲတမ္းလုပ္ျဖစ္တာဆိုလို့အဲတာတစ္ခုပဲရွိတယ္...
အမွန္ေတာ့ တကယ္ကို fell ရွိတယ္ကိုယ့္လူရယ္..
ခင္မ်ား ရုပ္ရွင္တို႔novelတို.ဖတ္ရင္ေရာေပါ့..
ေနာက္ဆံုးခန္းေတြ ဒါမွမဟုတ္ဇာတ္သိမ္းခန္းေတြဆို အရသာက အထြက္ထိပ္ပိုင္း။ရင္ခုန္စရာအေကာင္းပိုင္းေတြဘဲမဟုတ္လား..
ကြ်န္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက..အဲလို တစ္ခုခုရဲ့အဆံုးပိုင္းေလးေတြၾကည့္ရတာ ေတာ္ေတာ္အရသာရွိတာ
ေစာနကြ်န္ေတာ္ေျပာတဲ့ေနမင္းၾကီးမေပ်ာက္ကြယ္ခင္ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ေလးေတြၾကည္႔ရတာမိ်ဳးေပါ့

တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္တစ္ေယာက္ထဲမဟုတ္ဘဲနဲ႔ အေဖာ္တစ္ေယာက္ႏွစ္ေယာက္ေလာက္နဲ႔ဆိုရင္ပိုအဆင္ေျပတယ္ ဥပမာခ်င္းအဖိုးၾကီးတို႔၊ ဆလိုင္းမာန္တို႔လိုမိ်ဳးေပါ့ 



ကြ်န္ေတာ္ၾကိုက္တာက ..ကိုယ္ၾကိုက္တဲ့ novelေၾကာင္း ေတြ၊စာေပ ကဗ်ာ အေၾကာင္းေတြ ျပန္ေဆြးေႏြးမယ္ ဥပမာကြ်န္ေတာ္တို႔သိပ္ၾကိုက္တဲ့ ေလလြင့္သူတို႔၊လြမ္းေမာခဲ့ရေသာတကသိုလ္ေႏြညမ်ားတို႔ေပါ့
အဲလိုဆိုပိုေတာင္ေကာင္းတယ္....
ါေပမယ္ အဲလိုအခ်ိန္မိ်ဳးမွာ နိုင္ငံေရးအေၾကာင္းေတြ ေနာက္ဆရာေက်င္၀င္းရဲ့နိုင္ငံတကာအေၾကာင္းေတြ၊ globalization တို႕ ခ်င္းအဖိုးနဲ႕ သိပ္ၾကိဳက္တဲ့ ပထ၀ီနုိင္ငံေရးတို႔ Political Economic တို႔ေတြေတာ့ မေဆြးေႏြးခ်င္ဘူး
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေသေသခ်ာခ်ာမသိဘူး....သိပ္မေကာင္ဘူးလို႔ေတာ့ထင္တာဘဲ


ကြ်န္ေတာ္ေလာကၾကီးမွာသေဘာက်တာဆိုလို႔အဲလိုမိ်ဳးေတြပဲရွိတယ္
ဘာမွသေဘာမက်တာထက္စာရင္ အဲလိုရူးနွမ္းနွမ္းေလးေတြလုပ္တာလဲ..ေကာင္းပါတယ္
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ကြာ..အဲသလိုေတာင္ေပၚမွာ ၀ိုင္ေသာက္ရင္း ေဆးလိပ္ေလးဖါြရင္းနဲ႔
ေန၀င္ဆည္းဆာၾကည္႔ရတာကိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္သေဘာက်မိတယ္..

ခ်င္းအပိ်ဳၾကီး

No comments:

Post a Comment